Att komma in i rutiner igen

Och så var det måndag igen, helgerna går lite väl fort kan jag ju tycka, fast vardagarna går ju i och för sig också snabbt. Helgen som var blev i alla fall bra, när jag slutade i fredags for jag och Victor upp till Boden för julbord med show på Western Farm med hans jobb. Blev en hotellnatt för vår del och självfallet hotellfrukost(!!). Riktigt lyckat dygn med trevligt folk och god mat. Retsen av helgen blev lugn, for in en sväng till Solbacken igår och sen på kvällen var det dags för Victor att bege sig ut till skogen. Visst blir det ju tomt när han far men sen bli det bara extra roligt och mysigt när han kommer hem igen. Själv blir jag nog i Drängs i veckan, kanske en snabbvisit i Bygdsiljum på torsdagkväll för att kolla posten och se ifall det är nåt jag behöver för storumanvistelsen under jul. Tog mig iväg dit en kväll förra veckan, känns lite onödigt att enda anledningen till att jag far dit är för viss post åker dit, men har sagt upp lgenheten där idag. Dock tre månaders uppsägningstid men. Det är absolut inget fel på Bygdsiljum men två timmars bilåkande varje dag till ett ställe där jag inte har nånting att göra eller någon människa att träffa typ. Går iprincip aldrig utanför dörren. Men nu ska jag ta och röra mig utåt, en promenad och sen svänga förbi svärmor och hämta mitt paket som kommit. Hade!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0