Julen 2016

Så var julhelgen över och jag har återvänt till kusten. Skönt att komma till inlandet och se att allt var som vanligt och träffa släkt och famlijen. Men jag ska inte neka till att det var skönt att komma tillbaka hit, Storuman stog kvar och nära och kära mådde bra, det kändes som att det var det som räknades. Själv har jag väl aklimatiserat mig här och trivs riktigt bra. Victor och Jacke kom på julaftonskvällen, så fick rå om och umgås med en massa människor som har stor betydelse. Riktigt mysigt! Lite tråkigt dock att jag inte hann med att träffa systern. Och idag var det tillbaka till verkligheten med jobb. For förbi Leos nya stall när jag slutade, skönt att se att han har det bra, dock väldigt konstigt att se någon annan hålla på med honom. Men han kunde absolut inte fått det bättre, min lillprins. Aja, det var en liten snabb uppdatering men nu ska flickan inta sängläge och sova. Gonatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0