En planerad helg

Så var helgen här och denna fredag har bjudit på underbart väder! Har njutit av utsikten idag. Har dessutom för ovanlighetens skull lite planer för helgen, imorgon kör jag upp till kaskeluokt för att byta färdmedel till skoter och kör sedan till blaiken. Där blir det födelsedagsfika och komys. Stannar till söndag för en liten skotertur och sedan tillbaka till kaskeluokt. Låter som en alldeles perfekt helg i mina öron. Annars finns det väl inte mycket att säga, här dragit på mig någon förkylningsbacill som bara ligger och väntar på att bryta ut, så har haft lite vila nu sen onsdags och hoppas på att den antingen bryter ut helt och går över eller försvinner utan större väsen. Aja, kan ju då göra ett försök att sova bort den för det är precis vad jag ska göra nu. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0