Ingen söndagsångest här inte

Har haft en extremt lugn och skön helg, vilket verkligen behövdes. Har fått sova ut och vilat upp mig efter förra helgen. Haha. Lördagen startade jag med att springa milen, och med 26 sekunder ifrån mitt lilla mål så kände jag mig rätt nöjd. Kroppen blev dock rätt slut på så blev en liten siesta innan jag for ut med hästapållen i skogen. Kvällen spenderades sedan med Tessebiss, vi såg mellon och åt en massa goda saker. Och så söndag idag, har hunnit städa och hopptränat hästapållen, ett gympass hann det också bli nu ikväll. Så nu återstår bara sängen innan den här dagen är fullbordad. Ladda inför en ny vecka och nya äventyr, gjorde klart förra stället i fredags så nu blir det nytt ställe imorgon.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0