Mindre tröttsamma dagar

Dagarna bara rusar iväg och halva veckan är redan gjord. Tiden går fort när man har roligt sägs de ju. Jag och skotaren bytte ju plats i måndags, kul med annan terräng samt fler sortiment. Blev även ny"broddat" och bandsträckning igår, så nu går vi fram som aldrig förr. Iövrigt fortgår dagarna som vanligt, hästapålle och gym, sedan försöka hinna med lite skönhetssömn också. Dock känner jag mig inte trött på dagarna längre, tröttheten smyger sig enbart på när jag skallar kudden. Så det är ju positivt, jag som brukar kunna sova 10 timmar och ändå vara halvdöd på dagen. Aja, ska då göra en tidig kväll hursom då jag för en gångs skull faktiskt är hemma och iordning den här tiden. Men det är ju onsdag och vilodag från gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0