Välanvänd ledighet

Lugn och skön helg på hemmaplan, samtidigt som jag har vilat upp mig till 100% så har jag även fått lite nytta gjort. Lördagen hade jag bestämt mig för att göra så lite som möjligt, så jag började med att tillåta mig själv att ligga kvar i sängen tills det att jag var så less att jag bara ville kliva upp. Var ju inte så trevligt väder så det var väl lika bra. Pallrade mig sedan till gymmet och sedan vidare till hästapållen. Blev mellotittande på kvällen och mer blev det inte gjort utav gårdagen. Hade en halv plan på skoterkörning idag men det får nog bli nästa helg då jag tog tag i lägenheten idag. Varenda liten kvadratmeter är äntligen skinande blank, har inte riktigt haft tiden för att ta tag i någon storstädning förrän idag. Och välbehövligt var det! När jag var färdig med det så tog jag ut hästapållen för lite plumsande i djupsnön, mycket trevligt. Avslutade denna söndag och vecka med ett gympass, så nu är jag mer än redo för måndag. Har dessutom eftermiddag imorgon så behöver inte känna någon panik över att jag faktiskt är vaken än. Dock lär jag inte vara det så länge till, så natti!

 
Så här känner jag btw om den här jäkla alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0