En sån där bra måndag

Helt slut på i huvet efter denna dag, och i kroppen också för dem delen då jag startade dagen med ett gympass. Blev bara ben idag, och innan slutet kan jag lova att det kändes. Allt som hette muskler på mina ben är bortblåst men har en förhoppning och en vilja att det ska bli ändring på det igen. Sedan var det bara att invänta ett eftermiddagsskift i skotaren. Så sjukt kul, är verkligen hur glad och tacksam som helst över att jag fått denna chans. Hade ju bara kört skördaren tidigare och nu med skotare fick jag lulla på i min egna lilla värld, enbart jag och p3. Men drygt sju timmars körning med något helt nytt sätter spår i huvet, somnar ovaggat ikväll kan jag säga. Så nu är det dags att skalla kudden och invänta en ny dag bland träden. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0