En sväng förbi kusten

Ni kan vara lugna, min frånvaro beror inte på att jag har frusit ihjäl. Men det blev en spontantrip till Umeå och tillbaka igår för att skjutsa brodern som hastigt och lustigt blev utan bil. Hann med ett gympass på IKSU och tacofiesta med trevligt folk innan jag lämnade stan och kusten bakom mig igen. Insåg på IKSU hur mycket min kropp förfallit så nu blir det att ta tag i det faktiskt. Var dödstrött när jag kom hem inatt men fick inte riktigt sova ut då jag skulle upp för att fixa med de sista papperen inför måndan. Annars har jag inte gjort mycket idag, klätt mig till en eskimå för att ta mig ut och promenada. Kört lite hemmaövningar med pilatesbollen. Men nu blir det sängen då jag ska upp imorgon för att fara förbi posten för lite avskedsfika. Så natti på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0