Fått lite nytta gjort

Helgen är över och den har inte varit alltför fartfylld, har faktiskt fått rätt mycket gjort. Sömn har dock inte givits i överflöd. Igår så hann jag med ett dressyrpass med hästapållen på förmiddagen och sedan så blev det gymmet och löpning. På kvällen blev det inte mycket gjort och hade först tänkt kvälla tidigt men det bar iväg till garaget för att få lite hjälp med clipsen till bildörren. Så nu kan jag äntligen öppna förardörrn. Hallelujah! Och idag har jag hunnit städa fram min lägenhet som hade gått upp i rök innan det blev galoppbomsarbete i ridhuset med hästapållen. En liten break och vidare iväg till gymmet för ett armpass. Försökte lägga fokus på dom små musklerna som är lätt att missa. Förhoppningsvis missar jag dom inte imorgon, kan brännas ordentligt. Men nu är det läggdags egentligen för längesen då jag börjar tidigt imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0