Lite sömn och mycket mat

Intensiv helg som nu lider mot sitt slut, skönt med måndag imorgon så man får vila upp sig. Haha. Viktoria anlända i fredags strax efter jag slutade, då blev det grillbuffé på hotellet och på kvällen satt vi några  stycken hemma hos mig och prata skit typ. Igår så lånade vi en av islänningarna och drog oss ut på en tur i nysnön. De va mysigt! Och på kvällen körde vi omkring och träffa folk typ. I övrigt ha vi väl inte gjort något speciellt, sovit minimalt i alla fall så jag är tröttare än tröttast. Men har krigat mig igenom både ett armpass på gymmet sant ett pass på banan med hästapållen. Så nu känner jag mig ganska färdig och ska stänga igen ögonen och sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0