En fjälltur och lite annat smått och gott

Måndag och tre veckor kvar med att fylla dagarna med det som faller mig in. Och vad har jag gjort under de dagar jag varit frånvarande kanske ni undrar. Har varit lite här och där och gjort allt möjligt, förutom att sova. Hann med en fjälltur upp på ryfjället förra veckan, jag och Viktoria gick upp på toppen på dagen och tältade sedan lite längre ner. Svinkallt men fint, tro vi vaknade runt fem och höll på frysa ihjäl. Tacka vet jag säng och dubbla täcken. Sedan blev det en kväll med brudarna på lördag då det var swampen, lugn kväll för mig då jag skulle upp för en liten roadtrip dagen efter. En trevlig kväll och fick träffa Kamelen kvällen till ära också. Underbart! Och denna måndag har jag försökt ta ikapp lite missad träningstid, blev en timmes rullning på förmiddan, en längre tur med pållisarna och sedan ett svidande benpass ikväll. Så inatt somnar nog tanten ovaggat i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0