Fullt ös

Märks att sömnbristen som hägrat den senaste veckan satt sina spår, sov som en klubbad inatt. Vaknade upp helt utvilad, vilket var gudomligt skönt. Dock börjar den känslan sakta men säkert försvinna då jag varit igång hela dagen. Har ju som tänkt försöka hinna köra dubbla träningspass nu då jag är ledig, ett bränning och byggning. Bränningen kör jag på inlinesen då det stöter minst på kroppen. Blev en svettig runda idag då solen valde att visa sig från sin starka sida. Hästapållen fick också bli svettig i eftermiddags, och lika glad för de blev han. Hann med snabbt strandhäng på hembygdsgården ikväll innan ett armpass väntade på gymmet. Avskydde dessa pass tidigare, men nu är det snarare dom man ser framemot. Aja, nu väntar då snart sängen för min del. Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0