On all your wasted crying

Veckan rusar på rätt bra och jag gör inget vettigt alls ungefär. Hittills den här veckan så har varenda vaken timme handlat om ren och skär överlevnad. Jag mår så extremt dåligt i värme och kan verkligen inte hantera det, vilket resulterar i ren panik. Men nu verkar det ändå som värmen tänkt ge sig ett tag. Aja, denna dag har spenderats i lycksele för att se sm-finalen i watercross. For dock hem direkt det slutade istället för att följa traditionen och ragga runtrunt hela natten. Hade varken ork eller någon vidare lust att vara kvar. Mycket skönt då jag ny får kvalitetstid med min säng istället. Annars då? Har inlett första veckan som sockerfri, så ett hett tips, irritera mig icket. Men i övrigt finns inte mycket att tillägga i mitt liv för tillfället. Ska hursom ta och sova nu så ni få hare bäst. Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0