Två av tre dagar gjorda

Två intensiva dagar är avklarade och nu återstår bara en, förutsatt att jag klarar det vill säga. Men två teoriprov och en uppkörning är i alla fall gjorda och godkända så nu är det en uppkörning kvar imorgon. Så efter morgondagen ska jag nog få såga lagligt. Sen på torsdag är det tillbaka till vardagen i maskin igen, ska bli skönt. I övrigt inget nytt från mig, byggde sommarhagen igår och blir nog betessläpp i slutet av veckan om allt går som planerat. Personligen tycker jag ju att ha dom på sommarbete är jättetråkigt, men i år känns det helt okej, nära och med väldigt bra ridmöjligheter. Men nu ska denna brulla skalla kudden, dåligt med sömn senaste nätterna och med hjärnan på högvarv från morgon till kväll resulterar i en sliten Lovisa. Gonatt på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0