Mycket nytt

Första gången på länge som jag faktiskt har något intressant att tillföra till denna blogg. Kan numera klassa mig som kustbo, allt skedde väl ganska hastigt och lustigt med både jobb och boende. Har ju i och för sig på senare tid varit halvtids-kustare då jag spenderat ledig tid hos Victor i Drängsmark. Men nu blir jag Bygdsiljumbo och kört mina första timmar i nya maskinen idag. Att gå från rött till grönt var större omställning än man kunde tänka sig, helt slut på i huvudet då alla knappar och spakar är helt annorlunda. Men det ska väl gå att ställa om sig, I hope. Att lämna Storuman har däremot inte varit något jag gruvat för, har väl egentligen haft en längtan därifrån ett tag, känt att jag liksom är färdig där. Och som alla alltid sagt; Storuman står alltid kvar. Och dessutom tycker jag om Bygdsiljum, jag tycker om min nya lägenhet, jag tycker om att ha nära till Victor, jag tycker om att allt är nytt och spännande. Något som jag tycker mindre om är att Leo inte följt med, och just ikväll skulle en mystur i snön varit välbehövlig. Det var väl ungefär allt vad jag hade att säga nu, får väl återkomma snart då jag kan uppdatera lite mer om läget och fått flytta in i lägenheten. Hade!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!<3

Svar: :*
Lovisa Olofsson

2016-11-12 @ 12:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0