I'm so done with feeling low

Känns som att jag har hur mycket som helst att berätta om, men när jag väl sätter mig ner för att skriva är det inget som kommer fram. Allt känns för cheezy eller negativt, men det är väl bara för en att inse att det är så det är just nu. Inte så mycket som är positivt för tillfället. Skulle gärna spola fram tiden ett år eller två, bara skita i den närmsta framtiden och hoppas att allt löser sig till något fint. Men det funkar inte så. Hursom så laddar jag för ett eftermiddagsskift för tillfället, skönt att få sova ut på mornarna. Lite smått avuundsjuk på dom som springer i skogen i veckan, men jag  trivs med att jobba och till helgen blir det ändå min tur så. har även tagit tag i träningen igen efter förra förkylningen, försöker inte köra så mycket pulshöjande och startar lugnt så jag förhoppningsvis får hålla mig frisk mer än en vecka. Men nu ska jag börja bege mig, hade!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0