En riktig TB

Hittade min hårddisk häromdagen och hittade en massa gammalt och gott som jag känner är för fit för att inte dela.

GYMNASIET
Medialektioner, stockholmsresa, vinterfjälltur där jag trodde att jag skulle stryka med och allt däremellan!
 
 
 
 
STUDENTEN
Den kan ju vara värd ett eget litet avsnitt i denna Throwback
 
 
 

 
 
 
BALEN
Min broder ställde snällt upp som balpartner då kärlek och uppoffringar på den tiden var obefintliga.
 
 
 

 
 
Myndig
Året som 18 åring bestod av mil efter mil som fyllechaffis, och givetvis var det ju kul att få köpa 2,5or



 
 
 




Parteeey
Dans, sång, galna upptåg och ett five-besök i solglasögon för ett blåöga som inte var alltför diskret
 
 
 
 
 
Hästar
Det finns 4 hästar som under åren satt sina spår. Ofeigur, den lilla vita envisa åsnan. Leo, min bäbis och den bästa vän jag haft. Terry, ponnyn som lärt mig det här med att "res dig efter varje fall". Och sen Romeo, tävlingskompanjonen, när sådant var aktuellt och intressant.


 
 
 
Judit
Mitt livs första riktiga kärlek. Som i och för sig gav mig gråa hår och fick vandra vidare efter bara 1 år



 



Kamelen
No words needed




 



Mikkatilda
Mathilda och Mikaela,vissa interna grejer som det bara var vi 3 som brukade göra, typ som att äte och skjuta pommac.

 

Kommentarer
Postat av: Kamel

Så mycket kärlek!!😘😘

2017-04-29 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0