Back in business

Tjoho! Här har det ekat tomt ett tag nu, men kan väl se det som så att jag tagit semester. En bloggsemester är väl så nära en semester jag kommer denna sommar. Fullt upp och mycket på sju dagar i veckan hela månaden ungefär. Det skulle ta alldeles för lång tid och bli alldeles för mycket att läsa ifall jag detaljerat skulle säga vad den senaste tiden bjudit på. Men bl.a så har vi hunnit med en watercross i Piteå med båten, en helg i Fredrika/Lycksele med djurparksbesök, snabbvisit på motorveckan och nu i helgen så har Mackan och Maja varit i stan, så det belv båt med wakeboard, gokart och god mat. En bra helg med andra ord. Lyxade även till med att vara ledig i fredags, skönt med lite längre helg. Victor har även hunnit jobba två veckor efter sin semester, efter 4,5 vecka så hade man hunnit bli lite bekväm och bortskämd med att han var hemma varje dag. Att varje morgon få vakna upp brevid honom. Men man kommer snabbt in i vardagen igen, och man fåt ju alltid något att längta efter och se framemot när han är borta och jobbar. Och på tal om jobb så är det söndag idag och imorgon är det åter tillbaka till verkligheten och 5 dagars kneg innan vi packar in oss i bilen och beger oss till Umeå för en helg på hotell och Nolia. Det ser jag framemot.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0