Fina helger i fint sällskap

Även man har lång helg så tar den också slut till sist. Men det finns inte mycket att göra åt den saken, helgen i sig har ju varit bra. I fredags så följde jag Victor på jobb, dom har skruvat hela veckan och i fredags skulle det finslipas och maskin skulle ut. Saknar garagedagar, i och för sig saknar jag väl ungefär allt i yrkesväg just nu, kan till och med sakna dagarna i den blågula räcern.. Kort sagt; långa arbetsdagar atm, söndagsångest deluxe. Men om vi nu tänker bort faktumet om att det är måndag imorgon och blickar tillbaka till helgen då? I fredagskväll så åkte jag, Victor, Jacke och Katta till Malå där vi spenderade denna helg. Blev skoterkörning igår och vädret var hur bra om helst! Fin dag med fint sällskap. Blev lite bastu på kvällen, dock var alla lite halvslitna så där runt 11 vek vi in årorna, var nog lika bra det. Idag blev det hemgång och mycket mer än så har vi inte gjort, iväg till Kåge för lite handlng inför veckan och lite matlagning. En lugn söndag och nu snart väntas filmmys med Victor, till veckan är det bortajobb igen som gäller för honom. Så då har jag nåt att längta efter i veckan, dessutom får vi också besök av Kamelen helgen som kommer. Drinkar, hockey och gott att äta är nog vad som står på schemat då det blir att fira mig eftersom jag snart blir gammal.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0