Long time no see

Upptäckte att det håller på att vara ett tag sen jag kikade in här, och har knappt koll på vad som skett under tiden. Helgen som var blev i alla fall relativt lugn här på hemmaplan, med korvgrillning, fyrhjuling, trevligt sällskap och mat. Mycket sömn hanns det också med, vilket nog var rätt behövligt. Blev även en AW med forisarna i fredags, gott och trevligt var det. Var dock rätt sliten så blev en relativt tidig kväll för min del. I söndagskväll följde jag med Elina till 4H för att kolla till djuren, fick shettismysa lite. Inser dock mer och mer att hästjejstiden är över, vilket den nog varit ett tag, den enda häst som tilltalar mig är Leo, MIN Leo.
Och den här veckan har hittills varit bra och gått relativt fort, har även haft sån lyx att Victor har kunnat bo hemma. Hur mysigt som helst ju, världens bästa sambo. Har även en lite kortare vecka i veckan då jag är ledig fredag eftersom det är så mycket dötid på jobbet nu. Och det var väl ungefär vad som hänt i livet under min frånvaro, det rullar på helt enkelt.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0