Midsommar

Och nu hade vi även klarat av midsommarhelgen, känns skönt att det vänder nu och vi gör tillbaka mot mörkare tider. Ser så mycket framemot höst nu. Hat haft en fin midsommar, brodern kom hit i fredags och for idag. Fredagkvällen spenderade vi i söderbodan med god mat, trevligt sällskap och lekar. Lyckad kväll, kanske lite för lyckad då gårdagen gick i lathetens tecken.. Blev inte mycket gjort förrän på kvällskvisten då vi for förbi hos Jacke och spelade lite spel. Vädret ha ju dock inte varit på vår sida så idag kan jag väl inte heller påstå att man gjort alltför mycket nytta. Och imorgon är det tillbaka till verkligheten och jobb för min del, Victor däremot har nu 4 veckors semester att se framemot. Personligen kan ja ju lika gärna jobba sommartid, känns ju dock lite surt att vi tillexempel inte kan åka iväg någon längre resa tillsammans. Men helgen som kommer åker vi i alla fall hemifrån, mot storuman och storumandagarna. Har aldrig sett framemot denna helg så mycket som nu, nu åker jag dit som hemvändare och träffar alla man inte sett på länge, som man tidigare år iprincip alltid hägde med. Blir som en annan känsla! Tror det blir en bra helg, kamelen och jag har lite planer så de kan inte bli annat än bra! Att Victor följer med gör det hela ännu bättre. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0