Årets längsta vecka

Veckan som i måndags såg ut att aldrig få ett slut börjar sakta men säkert närma sig slutet ändå. Jag visste redan när jag klev på denna vecka i måndags att den skulle bli tungrodd, hade några to-do-list saker som burit emot. Nu börjar listan krympa och har bara en sak kvar att göra under morgondagen innan jag tar helg och kan slappna av på riktigt. Ska bli skönt att Victor kommer hem imorrn, har verkligen saknat honom den här veckan. Papsen kommer också imorgon och stannar till lördag då han drar vidare till boden. En riktig myshelg står med andra ord på schemat vilket kan behövas. Och på tal om helger har förra helgen aldrig presenterats här, vi for som jag nämnt till Fredrika till Mackan och Maja. Skoter, god mat och gott sällskap bjöd helgen på. Riktigt trevligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0