Livets glada dagar

Månaderna bara springer iväg och jag hinner inte med. Maj är alldeles strax över och snart rullar vi in på andra perioden av 2017. Men tiden går fort när man har roligt sägs det. Och roligt det har jag, att flytta till Drängsmark har gett mig så mycket roligt, och jag känner mig så levande. De senaste veckorna har det spenderats en hel del tid ute på havet, vi har ätit god mat och bara mått gott. Veckan som var hann jag med ett besök ute i skogen hos Victor och i torsdags då det var en helgdag så följde jag med svärmor och Elina på pite havsbad. Trevligt! Jag har även hittat mig den optimala träningskompanjonen, nämligen Josse. Vi har kommit in i bra rutiner med regelbundna och varierande springturer. Vi har även bokat in tjejmilen i slutet av sommaren, flygbiljetterna är fixade och i veckan anmäler vi oss och bokar hotell. Lifegoal!

Hursom, söndag idag och en ny vecka drar igång imorgon. Känner ingen söndagsångest längre då jobbet now a days inte är något att gruva sig för. Victor åker ju däremot iväg på måndagar, men han är aldrig längre än ett samtal bort. Hur kunde jag hitta en sån vacker människa är min stora fråga.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0