Uppdatering

Nu var det ju ett tag sedan igen, och vad har då hunnit hända? Jag och Victor firade ett år förra söndagen, shit vad tiden går! Känns som nyss men samtidigt känns det som att det är så här det alltid har varit. Han är så bra och det är så fint att ha någon att dela allt med. Gjort en tur till arenan för att se, för min del, säsongens första match. Och på tal om hockey så fick vi idag tag på biljetter till hemvändarmatchen mot Luleå den 30:e december, så då kommer del av familjen hit och bord på pinchos är även bokat efter. Pinchos gjorde vi premiär på här i stan i fredags då svärfar fyllde år i torsdags, jag tycker ju konceptet är lite roligt. Mätt blev vi då! Annars så blev helgen relativt lugn åkte in till jobbet på lördag och körde nån timme då det var lite kris på ett material. #cashisking Chaufförade lite på kvällen och tog en nattmacka på subway, klart bästa. Och igår så blev det en tur till SRK med Leo för provridning för en eventuell ny fodervärd. Det blev lite hastigt och lustigt kring honom helt plötsligt och jag vet inte riktigt till hundra hur jag ska göra med han än. Tiden får utvisa. På onsdag drar vi dit igen men den här gången för att jag själv ska få jobba igenom honom, som jag saknat det. Det är väl ungefär vad som hänt, nu är det bara att ta sig igenom veckan och till helgen bär det av till Storuman.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0