En typisk måndagmorgon

Den här dagen startade ungefär så som bara en måndag kan starta. När jag passerade Kåge imorse så kommer jag på att passerkortet ligger hemma iplånboksfodralet till den gamla telefon. Sno tillbaka hem skulle jag inte hinna så jag fick gott chansa på att dom i receptionen skulle kunna fixa in mig på området på något vis. I värsta fall så fick väl någon av arbetsledarna komma och lösa ut mig. Det gick dock väldigt smidigt då jag fick en kopia på mitt kort, även utan körkort som även det låg kvar hemma. Men förutom en stressig morgon så flöt dagen på utan några incidenter. Och väl hemma igen och med middagen intagen så for jag iväg till friskvårdskompaniet i Kåge för att äntligen få tummen ur och fixa gymkort. Blev även avverkat ett benpass, vilket inte lär gå obemärkt förbi imorgon. Jag känner mig verkligen taggad på att komma igång igen och har en förhoppning på att vara mindre trött. Förut gymmade jag ju ungefär 6 gånger i veckan och red ca. 5 gånger, och klev även upp tidigare än vad jag gör nu, men var ändå mindre trött. När jag tänker efter så har min trötthet kommit sedan jag slutade med gymmandet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0