Första Oktober

Så börjar helgen lida mot sitt slut, lugn helg som bjudit å det ena och det andra. Efter middagen i fredags for vi förbi elgiganten för att hitta oss en ny router, och ut därifrån kom vi med en router, telefon, smartwatch, headset och dammsugarpåsar. Eller ja, jag kom i alla fall ut med telefonen, klockan och headsetet. Har ju varit extremt nöjd med min note 4 men den börjar ju ha några år på nacken och jag hade ju en plan på att köpa den nya noten, men blev rätt besviken när dom kom. Gillade formen på min gamla men den nya var bara långsmal och inte alls lika bred som min. Så jag kände fuck it och köpte en LG istället. Hittills nöjd, skyndade även att beställa hem skal då jag avskyr att använda telefoner oskalade. Sedan igår så kom Klara och Ossian hit, så det har blivit god mat, bebismys och lite handling på solbacken. På nåt sätt känns det skönt att Ossian inte hade hunnit komma till världen förrän efter det att jag flyttat, det hade nog blivit lite tyngre då. När jag nu lämnade Storuman visste jag att allas vardag skulle funka precis lika bra utan mig, det var liksom ingen som behövde mig då. Visst hade väl Ossian klarat sig utan mig om än jag flyttat efter det att han fötts, men då hade han fått växa in med en närvarande moster som sen helt plötsligt inte alls fanns där på samma sätt sen. Nu får man istället se det som så att man får ta lite extra vara på de gånger man väl ses. Annars så hann jag även fixa till designen under helgen, de flesta kanske kollar via mobilen och lär inte märka någon större skillnad ändå men.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0