Ullared

Som jag nämnde i det senaste inlägget så bestod förra helgen av (förutom typ 28 timmars resande) shopping på Ullared. Jag själv hade ju aldrig varit där tidigare men alltid viljat se hur det ser ut. Man har ju hört så mycket om det. Så tidigt i somras bokade svärmor in oss på en trip och efter många månaders väntan så blev det då äntligen dags. Hade en fin resa med god mat och trevligt sällskap. Skulle dock ljuga ifall jag sa att det inte var skönt att komma hem. Det bästa med att åka bort måste ju vara att man verkligen inser att man uppskattar hemma. Men hur som så blev det extremt mycket inhandlat, både nödvändiga och kanske lite mindre nödvändiga saker. Någon julklapp fick det också följa med hem. Så nöjd och belåten efter den helgen så var det otroligt skönt att krypa ner i ens egna säng och i Victors armar på söndagen. Man var ju dock inte alltför pigg klockan 5 på måndagmorgon, men veckan flöt ändå förbi rätt smärtfritt. Och nu börjar även denna helg lida mot sitt slut. Vi hade inga större planer förutom tacos och spelkväll hos Rickard och Josse igår. Men det slutade med att vi i fredags for förbi hos Anton och där blev det både senare och någon promille mer än vad vi räknat med. Så vi fick gott ta oss en nattpromenad hem den kvällen. Igår blev det dock bilkörning hem för min del efter en trevlig kväll på norra sidan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0