Uppladdning inför nästa helg

Och så börjar det vara dags att avrunda även denna helg, ännu en lugn helg på hemmaplan. Kan behövas då nästa helg med stor sannolikhet kommer bli allt annat än lugn. Boda Borg och fest står på schemat, och dessutom kommer finbesök från både Umeå och Fredrika då Kamelen och Mackan kommer. Och helgen efter det befinner jag mig i Ullared, ett lifegoal kommer att gå i uppfyllelse. Jag är så sjukt peppad!
Den här helgen blev som sagt var lugn, sovit ut har vi gjort, jag har sett ikapp lite missade prgram som varit under veckans gång. Victor gjorde båten klar för vintern igår och sedan på kvällen for vi förbi Rickard och Josse, surrade lite och så. Ikväll hade jag tänkt försöka ta mig ut och antingen jogga eller PW:a, får se vad vädret säger om det. Har ju inte direkt varit något kanonväder de senaste dagarna, eller veckorna snarare. Sen är det bara att ladda upp för en ny vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0