Färgglad och underbar årstid

25 september och förutom löning så innebär det att vi snart vandrar in i Oktober. Kan vi pausa lite, för den här flickan hinner inte med. Jag är fortfarande kvar någonstans där i slutet av Augusti. Snart ett helt år sen jag satte min fot i Drängsmark första gången, och så här ett år senare är jag bosatt här. Händelserikt år må jag ju säga. En annan händelse värd att nämna är att flickan (som numer kan titulera sig som tant) har övergett sin trogna BMW-karriär och blivit med peugeot. Det fick bli så tillslut då det var mycket bil för lite pengar, och det var väl iprincip vad som var meningen med detta bilköp. Gamla rosthögar har jag haft nog av nu. Jag får lukta, klämma och känna på Victors bimmer ifall saknaden blir stor. Skämt och sido så är jag (hittills i alla fall) riktigt nöjd faktiskt. Känns skönt med nåt lite nyare som känns säkrare efter vägen. Förutom det så blev helgen lugn och gick alldeles för snabbt som vanligt, imorse ringde väckaren i vanlig ordning 05.00 och grävarn stod snällt och väntade. Hunnit med en PW nu ikväll, det är så fint ute på hösten med alla färger! Fast nog skulle man inte säga nej till lite mer kyla nu..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0