Ett återbesök på Källan

Våren börjar verkligen göra sig påmind med plusgrader större delen av dygnet, jag känner mig absolut inte redo för den stundande sommaren. Det får mer än gärna stanna så som det är nu. Även denna helg har ju bjudit på fint väder, har dock inte tagit del utev det vidare mycket. Fredagkväll fick vi besök utav Mackan, så vi åt god middag på Olles. Igår körde jag upp till Åmliden för en Må-bra-dag på källan med Klara och Kim. Ångrade dock lite att jag inte valde att stanna över natten. och kvällen spenderade jag och Victor hos Josse och Rickard, trevligt! Idag har jag tagit tag i sådant där som man har en tendens att skjuta upp lite för länge, såsom åka med återvinning, städa till gardreoben och skotta av balkongen för att få plats med balkongmöblerna jag fick av svärmor. Men nu är det gjort och jag hade strax tänkt börja med mitt paltkok. Och efter paltkoman lagt sig så blir nog en promenad görat för denna söndagkväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0