En hel sommar i ett inlägg

Och nu ska jag då alltså försöka sammanfatta en hel sommar i ett inlägg.. Dessutom en händelserik sommar. Sist jag skrev hade midsommar just passerat och några dagar efter det åkte jag och Victor till Storuman där vi spenderade en hel vecka. Storumandagarna och allt vad det innebär hann vi med, men också kvalitetstid med familj och vänner. Det blev fina kvällar vid stugan. När vi kom hem hade jag halv semestern kvar, jag försökte väl mest bara överleva värmen och njöt inte alls. Blev många dagar på havet där det i alla fall blåste lite. Hade en fin semester och det var otroligt skönt att jag och Victor fick vara ledig samtidigt, speciellt eftersom att jag jobbade hela förra sommarn. Men sedan var det tillbaka till allvaret och jag har redan hunnit jobba i snart sex veckor.

I sommar hittade jag och Victor tillslut ett hus som vi köpte. Stort, bra tomt och i Drängsmark. Vi är hur nöjda som helst och det känns så kul att vi äntligen har vårat alldeles egna hem. Livet går verkligen min väg just nu, och att jag får dela allt med Victor ger mig ett sånt extremt lyckorus.

Tillsvidare får ni nöja er med min sommar i bilder. Ska nog fixa några på huset inom en snar framtid.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0