En sista vecka

Som jag nämnde sist så var det cykelfest förra helgen, blev en riktigt lyckad kväll. Och jag och Victor hade lika tur som förra året och fick stå för förätt så att det bara var att cykla runt till andra resten av kvällen. Vädret var också på vår sida med sol hela kvällen. den här veckan har rullat på, inte i alltför hög fart kan jag väl säga, trots att jag var ledig i onsdag. Förutom jobb så har jag hunnit med någon löprunda, nationaldagen spenderade jag hos Lina. Blev även nattkörning för Victor i veckan i och med brandrisken som varit, så han har varit hemma och sovit på dagarna för att i alla fall få lite sömn. Sådana gånger saknar man inte skogen faktiskt.

Den här helgen har varit rätt lugn, lite drönarkörning då Victor fick hem sin i fredags. Flygshow på flygplatsen hann vi också med ett tvärt igår. Och idag blev det middag hos svärisarna innan jag och Josse tog oss ut på en springtur. Skönt att ha fått någorlunda rutin på löpningen igen. Och nu är det bara att ladda om för en jobbvecka, känns som den här veckan kommer vara en evighet i och med att jag går på semester på fredag. Fyra välbehövliga veckor!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0