En månad i elva meningar

Och så var det återigen sådär lagomt längesedan det blev skrivet något här, närmare bestämt en månad. Kan väl kanske delvis skylla på tidsbrist, och en stor del på inspirationsbrist också, dock börjar inspirationen och motivationen komma krypandes så smått. Så ska nu försöka ta tag i det här på riktigt, för tid finns nog egentligen. Har dessutom fått ta över Victors dator då han köpte en ny, vilket också bidrar till lite mer datatid. Mac i all ära men det var inte så dumt med en stationär. Har väl ändå hänt en hel del smått och gott sedan sist, min provanställning gick i April över till en tillsvidareanställning, känns obeskrivligt skönt. Det känns liksom som att sista pusselbiten i livspusslet fallit på plats och jag kan slappna av på ett helt annat sätt. Sen sitter det ju inte helt fel med semester i sommar heller. köpt mig en cykel har jag också gjort, hann en tur och sedan bröt en helvetes-förkylning ut som nu har hållit sig kvar i två veckor. Börjar vara less och vill ut och springa, jag och Josse hade kommit igång riktigt bra och jag började tagga för intervallträning också. Annars så har dagar och helger rullat på som vanligt, i goda vänners lag och ett besök på pinchos har också hunnits med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0