Hej igen

Några bilder på huset som jag lovade i förra inlägget har ju uppenbarligen inte dykt upp. Men nu när vi kommit till ro och packat upp alla kartonger (okej dom viktigaste i alla fall) så ska jag försöka att bättra mig på den här fronten. För nu har jag ju faktiskt några minuter över. Jag började ganska direkt ta tag i trappen då det var det enda jag kände någon stress över att förändra, så det blev rätt fullt upp med slipning, målning, tapetsering och allt vad det innebär. Det var så skönt att få det gjort så nu kan jag koncentrera mig på att bara bo, ja och jobba då såklart. På jobbfronten flyter det på, fått hoppa in i rätt skiftlag och börjat gå eftermiddag var tredje vecka vilket passar mig fint. Speciellt då våra eftermiddags tider är 14.45-22.30. Annars så har det väl hänt lite smått och gott sedan sist, en inflyttningsfest har vi hunnit avverka, en weekend i Ö-vik, jag har hunnit med att jaga ch skjutit dessutom. En fin men alldeles för varm höst har vi haft och nu tycker jag snön ,er än gärna kan få komma. Jag och Victor har avklarat våran två års dag och gått in på vårat tredje år tillsammans, sjukt vad fort tiden går! Känns som typ går vi träffades men samtidigt kan jag knappt minnas vad jag gjorde innan. Aja, nu ska jag inte ta upp er tid mer utan bjuder på några bilder istället, dock bara från den senaste tiden då jag bytte telefon i september och en liten sneakpeak på resultatet på trappen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0