Hektisk vecka

Så börjar även denna vecka lida mot sitt slut, och det är nog lika bra det för den har varit hektisk. Ingen har säkert missat snöstormen som slog in tisdag och onsdag, och snön i sig är mig inget emot men blåsten var det inte jag som beställt. Sedan att allt på jobbet strulade pågrund av det var inte heller något jag bett om. Båtarna kom in sent, fick inte upp luckorna eller så körde kran fast i igendrevade spår. Ja den listan kan göras ännu längre. Med andra ord så har min vecka bestått av jobb, sova, jobb. Men unnade mig en massage på fredagen innan jag började jobba, välbehövligt kan jag tycka. När jag slutade på fredagkväll var det bara att skynda sig hemåt och försöka somna direkt då jag tog på mig att jobba övertid och gå ut och jobba lördag förmiddag. Gjorde mig egentligen ingenting och att jag dessutom fick en strålande löptur hem sen i fint väder gjorde inte saken sämre. Idag därmeot har jag varit ledig och spenderat dagen hos Josse, vi lyxade med tacos och en massa surr blev det såklart också. Så tacksam över den människan alltså!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0