Nytta och nöje

En helg går fort när man har roligt, eller en helg går väl iprincip alltid fort. Dock gillar jag mitt jobb alldeles för mycket för att ha någon söndagsångest, och skönt är ju det. Jobbade dessutom lördagkväll så det blev en ännu kortare helg för min del, men att fylla kompsaldot när man ändå inte har något inplanerat en helg är ju inte dumt. Man vet aldrig när man kan behöva lite ledighet, kan om inte annat behövas till hösten då jag har som plan att försöka ta mig iväg och jaga alla veckor som det bara går. En Hemavan-weekend med Kamelen är också bokad i Februrari så då är det också gott att finna. Men förutom jobbat så har jag hunnit med en promenix i nya hoodsen, hittade så underbara skogsvägar just här brevid så jag blev helt lycklig i hela själen! Sedan ikväll har jag spelat padel med Josse. Padel är förövrigt en sån där grej som hör 2021 till, det här med att prova nya grejer. Och om jag tyckte det var kul? Svar ja!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0