House tour

Tänkte att det kunde va dags att göra den där house touren som vissa viljat se. So here we go!

Köket. Det va väl det föll för mest när jag var på visningen och kände att det här SKA jag ha.
 
Vardagsrummet. Här är det inte riktigt färdigt än, en gardin ska upp, tvbänken ska upp på väggen och hyllan ska monteras och skruvas upp.

 
Toan. Inte så mycket att säga om den, förutom att det ska upp ett underskåp under handfatet.


Sovrummet. Är ganska så nöjd här inne nu, mysigt.

 
Hallen. Rätt rymlig och ljus, lite sådär hemtrevlig helt enkelt.

 

Jag är extremt nöjd över mitt köp och så oerhört glad att jag fick tag på den och att det gick så snabbt och smidigt med köp och inflyttning. Jag känner mig väldigt hemma och fått till det så att det känns som mitt, för första gången i livet. Så himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0