Söndag

Veckorna flyger förbi och vi börjar sakta men säkert gå mot sommar, dock bara 4 månader till älgjakten så det är ju positivt. Veckan bjöd faktiskt på en riktig sommardag, passande nog i torsdags då man var ledig. Den dagen spenderades till största delen nere vid havet, med lite jordgubbar och trevligt sällskap. Början av veckan var inte lika strålande, vaknade i måndags med lite tät näsa och kliande i halsen, och i dessa coronatider så innebär ju det att sätta sig i karantän och invänta provsvar. Fick negativt svar tisdagkväll så på onsdag kunde jag återgå till jobb igen, vilket var tur då jag höll på att börja klättra på väggarna. Efter jobbet i onsdags for jag iväg till Norrlångträsk för middag och kvalitetstid med Hanna, så mysigt! Då jag hade varit borta två dagar från jobbet så var jag inte sen på att tacka ja till dubbelskift i fredags när chefen frågade. Så blev en fredagkväll på skäret med kolbåt, men komptiden ska fyllas! Annars har helgen varit lugn och skön, en långpromenad igår och lite filmmys på kvällen och idag blev de en gymsväng och sedan en liten upptäckande promenad nu ikväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0